Subiekt Sprint

Subiekt Sprint
Subiekt Sprint 2018-06-01T14:53:43+00:00

Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.

Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);

  • drukowanie fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;

  • przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon);

  • obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;

  • obsługa ekranów dotykowych;

  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);

  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;

  • możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną otwartą;

  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;

  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;

  • wystawianie paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej;

  • jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty);

  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;

  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • współpraca z Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;

  • zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki;

  • delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy;

  • zarządzanie personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom;

  • filtrowanie wystawionych dokumentów;

  • przypisanie ustawień każdego stanowiska pracy.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

AVADA IT

Fusce ut ipsum tincidunt, porta nisl sollicitudin, vulputate nunc. Cras commodo leo ac nunc convallis ets efficitur.

RECENT TWEETS

CONTACT US

  • 12345 North Main Street, New York, NY 555555
  • 1.800.555.6789
  • support@yoursite.com