Strona lądowania, to nowoczesna i bardzo skuteczna prosta strona internetowa, forma promowania produktu, bądź usługi. W skrócie mówiąc strony lądowania, to strony docelowe mające za zadanie przede wszystkim zmobilizować odbiorcę do działania. W konsekwencji prowadzi to do zwiększenia sprzedaży produktu, pozyskania danych kontaktowych od klientów, budowy bazy mailingowej (co w późniejszym etapie pozwala stworzyć dobrą kampanię reklamową), wszczepienia przekonania do marki. Klient ma za zadanie albo od razu nabyć produkt, albo zarejestrować się, lub też powiadomić innych użytkowników o marce. Statystyki pokazują, że dobre landing pages są od kilkudziesięciu do kilkuset procent skuteczniejsze od zwykłych storn internetowych.

 

Na czym to dokładnie polega?

Jeszcze niedawno użytkownicy sami przeszukiwali strony internetowe w poszukiwaniu najważniejszych informacji. Dzisiaj, w dobie ogromnej konkurencji, trzeba użytkownikom podać wszystko „jak na talerzu”. Do tego celu służy właśnie strona docelowa. Przede wszystkim wskazuje na dane kontaktowe do firmy, najważniejsze korzyści wynikające z produktu, czy usługi. Nasza firma oczywiście tworzy landing page, czyli:

– jedną stronę bez podstron i menu

– stronę zawierającą najważniejsze informacje pod względem przydatności dla użytkownika

– stronę zoptymalizowaną pod względem pozycjonowania (reklama strony)

– stronę zawierającą treści dostosowane pod konkretnego klienta

 

Warta uwagi jest także cena strony docelowej, jest ona dużo niższa aniżeli cena typowego serwisu. Oprócz tradycyjnych landing page, nasza firma oferuje także ich optymalizację. Dzięki niej strona lądowania znajdzie się bardzo wysoko w wyszukiwarkach, co w konsekwencji zwiększy zainteresowanie Państwa stroną i produktem. Należy także wspomnieć, że landing page jest idealnym rozwiązaniem dla firm lokalnych, którym nie jest potrzebny ogólnopolski serwis z trudnymi do pozycjonowania frazami. Tak naprawdę wystarczy jedna strona produktowa, na której klient znajdzie najistotniejsze dla niego informacje